Skontaktuj się z nami: 75 736 50 00 lub 533 432 350

Kontakt

W razie awarii internetu, przed skontaktowaniem się z nami, prosimy o wykonanie poniższych kroków, aby upewnić się, że problem nie leży po Państwa stronie:

Sprawdź połączenie kablowe

Upewnij się, że wszystkie kable są prawidłowo podłączone.

Uruchom ponownie modem i router

Wyłącz modem i router, odczekaj 30 sekund, a następnie włącz ponownie.

Sprawdź stan diod na modemie i routerze

Upewnij się, że wszystkie diody na modemie i routerze świecą się zgodnie z instrukcją obsługi.

Sprawdź, czy problem występuje na innych urządzeniach

Przetestuj połączenie internetowe na innym urządzeniu, aby sprawdzić, czy problem dotyczy jednego urządzenia czy całej sieci.

Jeśli wykonali Państwo powyższe kroki i problem nadal występuje, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:

    Skontaktuj się z Nami i Otrzymaj Specjalną Ofertę